sobota 20. března 2021

KAMÍNKY PRO ŠTĚSTÍ

 


Byla neděle a hned od časného rána svítilo sluníčko. Takové krásné probuzení do nového dne. Vedle mě spokojeně odfukuje můj rytíř a já, protože vím, že spát už nebudu potichu vstanu a odcházím z ložnice. Uvařím si velký hrnek čaje, a když ho popíjím, přemýšlím co budu dnes dělat. A zjistím, že mám vše, co jsem chtěla hotovo, a oběd vaří rytíř, protože on umí některá jídla lépe než já, a tak se čas od času u sporáku vystřídáme. Stojím u okna a dívám se na modrou oblohu a mám jasno jdu se ven projít. Je ještě trochu cítit mráz ale sluníčko ho zahání do stínů. Všude ticho a žádný člověk. Když si šlapu svůj čtvrtý kilometr něco u cesty se v trávě na kameni zaleskne. Je to kamínek s obrázkem. Líbí se mi a s úsměvem jej strčím do kapsy s tím, že si ho nechám pro štěstí. Jenže kousek dál nacházím další a pak zase tak mám nakonec v kapse kamínků pět.


Přemýšlím, který si nechám, protože krásný je každý. Nakonec se rozhodnu pro ten první. Při zpáteční cestě ostatní kamínky vracím tam, kde jsem je našla, aby potěšili další lidičky. Když jsem v polovině cesty domů nacházím ještě jeden, který jsem při první cestě neviděla a nechám si jej také hodí se totiž  k tomu, co už v kapse mám.


Na oba jsem doma přilepila magnet a našla jim místo na dveřích lednice a je pravda že pokaždé když se na ně podívám, vrátí mi úsměv a vzpomínku na jedno krásné ráno.










13 komentářů:

  1. Moc krásné kamínky, to člověka potěší, viď? Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se těším, až budu bude sluníčko a půjdu ven jen tak na procházku, ale do toho sněhu se mi zatím ještě moc nechce, stačí, že se jím musím brodit do práce :).
    Kamínky jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U vás je ještě sníh? Tady už je dlouho pryč a konečně vyschlo i bláto, i když po dnešku co od rána padá z oblohy matriál různých tvarů a velikostí bude asi bláta zase dost. Já bych raději chodila v tom sněhu :)

      Vymazat
  3. Najít něco tak milého a veselého na procházce příjemným ránem je skoro jako výhra v loterii. Potěší a připomenou vždy znovu něco pěkného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to mám a jsem ráda za každou šťastnou chvilku. :)

      Vymazat
  4. Parádní kamínky. Takové kamínky se jen tak lehce nenajdou, nebo spíš neukážou.
    Vybrala bych si taky ten první. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Stačilo najít první kamínek a pak už to šlo samo. Je to spíš takové šťastné a nečekané překvapení. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta barevnost je osvěžující a dokonalost sama.
    Někteří nachází na svých cestách poklady a jiní jako odměnu odpadky a trus venčících psů, asi každý podle zásluh.
    Příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke své smůle odpadky, psí hovno a někdy i klasický člověčí pod papírák na svých cestách potkávám dost často. Nejvíce mě je smutno z toho odpadu a plastu… V rukách mám hůlky, takže sbírat nemám jak. Teda jednou jsem se hecla a na cizí odpad jsem si vzala batoh, který jsem poctivě naplnila. Cestou mi batoh vadil při chůzi a výsledek místo radosti jen smutek, nepohoda a zlost…

      Vymazat
  7. To jsou úžasné kamínky, věřím, že udělaly radost. Mně se nejvice líbí ten se stonožkou 8-)

    OdpovědětVymazat
  8. Procházky přírodou, kamínky, štěbetání ptáčků - to je balzám na duši. A kamínek s magnetem je prima nápad.

    OdpovědětVymazat
  9. Kamínky mi také vždycky udělají radost :) dej je do FB skupiny Kamínky, že jsi je našla, určitě bude mít majitel radost :)
    Leník

    OdpovědětVymazat