čtvrtek 27. srpna 2020

TAKOVÁ JSEM JÁ

Mám už takovou povahu 

co není zrovna stálá 

v genech jsem nezdědila rozvahu  

a honě to se mnou mává. 

 

Že za to mohou hormony 

když jejich hladina stoupá a klesá 

některým ženám pomohou bonbony 

mě ne… jsem nespokojená a nesvá. 

 

Úsměv na tváři střídá vztek 

cloumají se mnou vášně 

někdy slzy v očích a potlačený brek 

já v tomto stavu cítím se strašně… 

 

Vždy to tak ale nebylo 

ta změna přišla s postupem let 

dlouho se džbánem pro vodu se ke mně chodilo 

až ucho prasklo - pokrytcům, lhářům už nemažu kolem huby med…. 

 

Pan smích opouští mě vždy jen na krátko 

a často se hned zase vrátí  

ty vášně jsou povahy mé jen punc a pozlátko 

co za upřímným úsměvem se ztratí. 

 

Taky jsem trochu chytřejší 

už nehřeji si na prsou kdejakého hada 

můj život je pravda o hodně pestřejší 

 a nejen za to se mám z celého srdce ráda.

6 komentářů:

  1. Když na mě přijde něco podobného a je to fakt zlý, pomůže mi jenom víno 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem měla ráda víno, ale posledních pár let mi alkohol přestal chutnat..

      Vymazat
  2. Cesty životem někdy lepší a jindy zase horší jsou,
    mnohdy nám na duši hluboké šrámy zůstanou,
    člověk však musí v lepší zítřky doufat,
    a snažit se jen výjimečně zoufat...

    OdpovědětVymazat
  3. V tom se hodně poznávám, co mi začal přechod, tak jsem si pobrečela víc, jak za všechny předchozí roky, ale pravda je, že se s tím člověk přece jenom pomaličku naučí zacházet, pozvolna se to zmírní a je-li člověk v jádru optimista a smíšek, jako jsme my dvě, pak jsou to skutečně jenom takové přeháněčky, které nijak nesouvisí se opravdovou povahou, která je ukrytá hluboko pod tím vším. A ano, mít se rád, to je moc dobrá věc, nakonec, jak by nás mohli mít rádi i jiní, kdybychom se samy neměly rády. A to o těch hadech... to je taky sakra pravdivé, přibývající roky mají zkrátka i své plus v podobě jakéhosi zmoudření a nadhledu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím že máš stejnou zkušenost a přesně víš o čem píšu :) Dekuji za komentář :)

      Vymazat