úterý 1. září 2020

DÉŠŤ ZA OKNEM

 


Skončil měsíc srpen a pro mě začíná podzim, i když podle kalendáře to tak není. Je to takový můj vnitřní pocit. Mám volno, takže doma v suchu poslouchám ťukání kapek do oken. Jsem ráda, že dnes nikam a taky nic nemusím. Vlastně si užívám tu domácí pohodu nic nedělání… 

Datum ukazuje na 1. září a mě jdou myšlenky na to, jak jsem se letos těšila na jaro…. Mám prostě raději tu teplejší část roku, a tak se na ni vždy těším a snažím se užít co nejvíce krásné dny…  

Je pravda, že od Velikonoc jsem zde na blogu nebyla nějak jsem potřebovala pauzu od všech informací na internetu ale i televize byla u nás zapnuta jen výjimečně. Je to tím že nemám ráda, když mě někdo cpe do hlavy stále stejné informace o coovid 19. Ovšem informace o tom, jak si umývat ruce byla tou poslední kapkou… 

Mám vlastní rozum a vždy jsem ho uměla používat, a tak jsem se začala chovat jako by žádná nemoc venku nebyla. Kde to bylo jen trochu možné šla rouška z mého obličeje dolů. Pokud jsem jela na kole tak jsem ji měla pověšenou na řídítkách a já jezdila na kole všude, pokud to počasí dovolilo. Naučila jsem se ignorovat zlé pohledy lidí na cyklostezkách v polích i v lese. Prostě můj názor je takový, že hadřík přes pusu, který je po chvíli vlhký mě stejně nechrání a jeho stálým nošením ubírám svému tělu na imunitě. 

Je 1. září a zase jsou tu další nařízení ohledně nošení těchto hadříků. Podepsala jsem petici, že s nošením roušek nesouhlasím, ale přesto se tomuto nařízení nedá vyhnout. Zítra ráno, hurá v autobuse zase s náhubkem.

Nebudu si kazit zbytek sice deštivého ale velice pohodového dne a raději vám sem přidám pár fotek ze svého jarního i letního cyklo řádění.  











Všude kudy jsem šla nebo jela, bylo moc krásně. Všechny fotky jsou z okolí mého domova a na některá místa se vracím v každém ročním období moc ráda.








10 komentářů:

  1. Přiznám se, že jsem měla období, kdy jsem si k udržení duševní svěžesti / která nebyla vůbec svěží /, zakázala všechny sdělovací prostředky bez rozdílu.
    Chodila jsem do práce a ten kus hadru mne decimoval ze všech možných stran včetně soustavné bolesti v krku a to si myslím, že jsem držák. Abych se neoběsila, kopala jsem na zahradě, nikoliv poklad, ale záhony.
    Závidím každému, kdo přežil a bral to jako součást.
    Dneska jsem po půl roce zažila plné město lidí, dětí a zalil mne pocit blaženosti, já jsem prostě extrovert jako vyšitý.
    A nekaž si den, tvé fotky hovoří za tebe a s pokorou k přírodě, k životu.
    Krásné září přeju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hezká slova krásně načasovaná jako tečka za příjemným dnem :)

      Vymazat
  2. Co to je za kytky? Laskavec, ambrózie a tak něco? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude prostě to tak něco :) Já fotím i plevel pokud krásně kvete nebo je něčím zajímavá :)

      Vymazat
  3. Když nám vypnuli TV signál, přes počáteční naštvání, že nám fungují jen dva kanály a že je naše televize větší lama, než jsem si původně myslela, jsem nakonec spokojená. Víc v klidu, mediální masáž mě míjí, co chci, to si přečtu a hlavně, používám zdravý selský rozum. Roušku jsem většinou nenosila, ani když se musela, jít v sedmi stupních ráno do práce s hadrem přes obličej, který je do minuty mokrý, asi není účelem nošení roušek. A v práci jsem v kanceláři vyhlásila free zónu :D.
    Přeji krásné babí léto! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu free zónu v práci ti závidím... Já sice v recepci hadr na puse mít nemusím ale pokud jdu jinam do budovy tak ano :(

      Vymazat
  4. Moc hezký to máš kolem sebe.
    Já má z posledních dnů strašnou pleť pod rouškou. Nějak jsem moc jezdila MHD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano u nás ve Zlínském kraji je krásně :) Používám kokosový olej místo nočního krému na obličej a pleť mám o dost lepší :) Ale pravda je že se tomu hadru vyhýbám co to jde stejně jako na jaře...

      Vymazat
  5. Ahoj, také mám už těch informací o koronaviru plné zuby. To, že ministerstvo poučovalo lidi, jak si mýt ruce, to byla jen špička ledovce. Vrcholem bylo, když pan ministr přišel s tím, že lidé mají všechny věci před příchodem domů dezinfikovat, včetně nákupu. Ty roušky mě taky štvou, včera jsem jela po dlouhé době v MHD a spousta lidí je měla jen tak napůl, nebo úplně sundané... Fotky jsou pěkné, tam se musí relaxovat :) Přeji ti pěkné a pohodové září!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ne Zlínském kraji je krásně a to je určitě i jinde po republice ale neměnila bych doma je doma :) Jo a vzpomínám si, že když jsem se dozvěděla o dezinfekci nákupu tak jsem se smála nahlas a dlouho :))

      Vymazat