pondělí 24. srpna 2020

HLEDÁNÍ

Tak nevím času mám dost, ale přestala jsem psát. Kde pak je pravda o mě samotné? Že by lenost? Prostě když chci psát tak si čas udělám. No jo ale nějak mi to v poslední době nefunguje. Krásně by se hodila výmluva, že je léto a jsem víc venku. Ano ale také mám dny kdy jen tak koukám do zdi a žádná akce. Ale to je zase o tom že mám prázdnou hlavu a že se mi nechce ani myslet. A psát prostě beze slov a myšlenek nejde to musí každý uznat. 

Také je tu takový pro mě dost podstatný detail… Poté co jsem odešla z blogu.cz se nemůžu nějak najít. Založila jsem si sice stránky nové, ale prostě to není ono. Nevím, co mi vadí? Změnila jsem název blogu a své veršovánky píši zvlášť jenže ten pocit jakési cizoty a prázdna nezmizel. Možná to je důvodem mého nepsaní. 

Nebo že bych už neměla slova? Ne mám v sobě hodně slov, ale to mé psaní chce být asi jiné. Možná už klíčí nápad, o čem moje stránky budou. Na rtech mám úsměv blba, takže to bude to pravé psaní… 

Po novém roce mi bude 50 let. A o tom chci psát...teda ne o té kulaté číslici ale o sobě ...můj nový blog budou fragmenty mého života. A když se podaří nějaký ten veršík také ho sem přidám... 

Je to zvláštní že když si člověk v něčem udělá jasno hned je mu lépe. 

4 komentáře:

  1. Jednu chvíli jsem po přestěhování na Blogspot zažívala to samé. Z počátku jsem si užívala tu anonymitu, jenže... pak jsem si uvědomila, že mi něco chybí, že někteří blogeři, kteří ke mně rádi chodili na návštěvu, zmizeli, nechodí, nekomentují. Nebylo to o tom, že bych neměla co psát, ale nebylo pro koho psát a to mě dost demotivovalo. Jenže teď, co skončil blog.cz, se to všechno zlomilo, najednou jsou všichni na blogspotu a na mém blogu řádí jako černá ruka :D. Je to fajn a tobě přeji, ať je brzy lépe :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda je že jsem tu našla lidi ke kterým jsem chodila ráda číst na blog.cz a tak je to tu pro mě zase víc doma :)

      Vymazat
  2. Já pevně věřím, že se zase brzy najdeš a psaní tě zase chytne. Tady na blogspotu je to opravdu hodně nové, zvykám si, a můžu říci, že v hodně věcech je to tu lepší než na blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se tu líbí :) Já jen asi potřebovala pauzu...

      Vymazat