čtvrtek 26. listopadu 2020

PODZIM


                                           

Ranní mlha jako mléko

pod stromy leží zlaté listí

ve vzduchu kouř jako když hrnci zvedneš víko

že podzim je tady tím jsme si jistí

ve dne sluníčko

ukáže se na chvíli

smutno mi je maličko

už listí jsme sklidili

a tři měsíce každý den

budou mě vítat holé větve stromů

podzim je v přírodě plný změn

já přesto se těším do tepla domů

zalezu do deky

v ruce hrnek horkého čaje

k němu máslové sušenky

chlad v těle mi pozvolna taje

příroda usíná

i já mám v sobě pocit klidu

bíle jinovatka vše přikrývá

na tu krásu vždy z tepla za oknem dívat se budu…

                                                                               


 

7 komentářů:

  1. Krásné veršíky plné klidu, i když už čas nastínil zimu. :-) Když si člověk najde to dobré v tomto období, tak se potom i dobře do zimního času ponoří. Děkuji za pohlazení na duši, úsměv nám nejvíce sluší. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda podzim s jeho barvami, ale zima mi vždy přijde dlouhá, když není sníh.
      A ráda hladím po duši :)

      Vymazat
  2. Naše ranní mlha se změnila na celodenní. Je to trochu depresivní, ale svíčky ty chmury zaženou :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tento podzim byl pěkný, hezky se vybarvil :-) V tomto období jsem pořídila dost fotek, abych všechny ty barvy zachytila. Aspoň bude později čím potěšit oko :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pravda taky často sáhnu po fotkách když se o mě pokouší zimní ne nálada vždy to pomůže:) .

    OdpovědětVymazat
  5. Podzim se zbsrvovsnim listů do zlata a do ruda je nádherný..

    OdpovědětVymazat