pondělí 28. září 2020

PROČ JSOU LIDÉ NEMOCNÍ

 

PROČ KDYŽ SI MĚ LIDÉ CHODÍ STĚŽOVAT NA SVÉ ŠPATNÉ ZDRAVÍ A NEMOCI VŠEHO DRUHU UŽ NEJSOU OCHOTNI SI POSLECHNOUT TAKÉ ODPOVĚĎ…. RADU JAK BY SI SAMY MOHLI POMOCI BEZ CHEMIE A LÉKAŘŮ…. VŽDYŤ NĚKDY STAČÍ JEN ODPUSTIT DÁVNOU KŘIVDU A NĚKTERÉ BOLESTI ZMIZÍ. ONI ALE NESLYŠÍ…

Jsi slyšena jen tě neberou vážně. Myslí si, že to tak není, že jsou to geny, co dávají člověku nemoci. A mohlo by to tak i vypadat. V rodinách často se objevují nemoci pod názvem DĚDIČNÉ, jako měl to praděda a teta mám to také. Proč si ale lidé v rodokmenu nevšimnou toho, že s člověkem po kterém měli nemoc zdědit mají hodně společného i co se povahy myšlení vlastností či života samého týká. Je to jednoduší protože nemusí o sobě přemýšlet a ani nic měnit. Je to takový život bez práce na sobě samém.

Většinu nemocí lékaři nepoznají, nevědí nic o jejich vzniku. Braním léků člověk odstraní jen následek nemoci, ale příčina proč nemoc vznikla stále zůstává ve vaší hlavě uložena. Po čase se nemoc vrátí a její průběh je horší. Braním léků jsou často vaše těla napadeny jejich vedlejšími účinky a tak místo úlevy se cítíte více unaveni a když na své nově vzniklé potíže, které s vaším původním problémem nijak nesouvisí upozorníte lékaře ne jen že vám lék co ve vašem těle napáchal zlo nezruší ale napíše vám další co má vedlejší účinek prvního léku zmírnit. Váš zdravotní problém to nijak neřeší jen si do těla slepě zanášíte další chemii, která vaši nemoc neléčí a to že se vlastně neuzdravujete lékaře nijak neudivuje a často to ve vás budí dojem že si toho ani nevšiml.

Lékař je-li skutečně lékařem měl by se před tím než napíše recept zeptat člověka co předcházelo jeho zdravotním potížím. Třeba se ptát zda je v rodině vše v pořádku, nebo jakým stresům musel čelit nebo jaké měl dětství a jestli si rozuměl s rodiči spolužáky nebo kolegy v zaměstnání. Protože to vše ovlivňuje zdraví člověka ne každý je schopen zvládat situace, které se nevyvíjí v jeho prospěch. Ale sama víš, že to tak nefunguje. Pro lékaře jste často jen položka v seznamu. Zajímá je více kolik za daný léčebný postup dostanou zaplaceno. I oni dávno podlehly svodům farmaceutických firem že budou-li psát jejich léky obdrží za určitý počet receptů jisté odměny pro které se to vyplatí udělat. Ne vždy tak pacientům pomáhají. Je to špatně nastavený systém se kterého se lidskost jaksi vytratila.

Ti lékaři, kteří odmítají nechat sebou takto manipulovat se potýkají s problémy, které jim nastavený systém ber nebo jdi od toho vytváří. A je nemálo těch co museli pod nátlakem pověsit lékařskou praxi na hřebíček úplně.

Jde ti hlavou myšlenka že to není možné že máte svobodu ve státě ve kterém žiješ a i když máš své pochybnosti nelze přece nikomu nařizovat jakou práci smí nebo nesmí dělat…. Toto téma bych více rozvinul v jiném sdělení, budeš-li chtít.

Žiješ v době lží polopravd a masek. Lidé si hrají na to, kým nejsou, aby se zalíbili jiným lidem. Nešetří úsměvy, které v srdci necítí pochlebují tam kde si myslí že s toho něco kápne. Často se bojí být samy sebou, protože se vidí jako nedokonalí. Bojí se, že by je společnost nepřijala. Nepřemýšlí a dělají vše co ostatní aby byli přijati tam kam si myslí, že patří. Lidé nemají rádi sebe a tak hledají chyby na jiných je to jakýsi flastr na malost a strach žít v pravdě k sobě samému.

Každý strach, před kterým utíkáte je semínko nemoci ve vašem těle. Každá lež, kterou řeknete nebo v ní žijete je jedem pro vaše tělo. Myslete na to a žijte v právě k sobě i jiným. Mluvte pravdu a nebalte slova do vaty jen proto aby jste druhého neranili. Často vaše dobře myšlená slova nikdo neposlouchá ale upřímnosti, která i zabolí si lidé všimnou. Požádejte blízké, aby vám řekli pravdivě, pokud budou mít odvahu, jak vás vidí svýma očima a tu samou službu udělejte i pro ně. Možná se vám nebude líbit, co jste slyšeli, ale později pocítíte úlevu. To je začátek cesty k sebe uzdravení.

 

Já chtěla jen opsat sdělení které jsem od Jakoba dostala před pár dny. Při opisování je semnou a tak s původního konceptu vznikl článek na pokračování. Jakob je můj duchovní učitel, se kterým jsem ve spojení několik let. Slyším jeho slova v levém uchu a přijde jen tehdy, když si přeji, aby se mi sdělil. Nejsem blázen, jak by si někdo mohl myslet. Schopnost spojování se channelingem jsem v sobě našla už v mládí, ale je to asi jen deset let kdy ji více používám i pro jiné lidi potřebují-li radu či pomoc.

2 komentáře:

  1. Ano, je to hodně těžká práce na sobě. Někdy si říkám jestli jsem sama k sobě upřímná, ale tělo mi to vlastně řekne. Já pak hledám příčinu nejen po fyzické stránce, ale i té psychické. Mimochodem po přečtení sdělení jsem si opět něco uvědomila, a nejhorší pro člověka je strach, strach něco změnit, protože je někde v budoucnosti a nežije v přítomnosti. Zaměřuje se na to, co vlastně ještě není a pak si to i tvoří. To jsem celá já no. Jsem ráda, že si se svou doktorkou můžu povykládat, a taky jsem ráda, že mi napřed doporučuje alternativu před léky. Prášky moc neužiju, ono stačí i ta chemie co máme v potravinách. Ale je fakt, že kapky do očí si kapu. Třeba někdy zjistím příčinu nemoci očí. Děkuji za sdělení. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Už naše babičky říkaly, že když churaví duše, churaví i tělo...

    OdpovědětVymazat